Argenigin

Nu har jag bara fyra hela dagar kvar i spanien, tiden har verkligen gàtt supersnabbt, eller okej, de tvà dagarna som har gàtt har iallafall gjort det.
Solen skiner och jag har âtit alldeles fôr mycket glass, men det finns massor med olika smaker och gratis att gà och ta nâr man vill, det âr vâl dà man ska visa att man har sjâlvbehârskning..
Brânde mig som vanligt igâr, bâde i ansiktet och axlarna. Ser verkligen "fab" ut, haha!
Har fôr det mesta bara legat vid poolen idag, tog en promenad upp till centrumet och sedan gick vi vattenvâgen tillbaka till hotellet. Det âr verkligen sà fint!,och jag gillar det âven fast det âr vârsta turisthàlan :D Fôrsôker ôvertala mamma att det skulle vara en inverstering att kôpa en lâgenhet hâr, men hon vill inte riktigt nappa pà det fôrslaget.. (a)
Det ser fôresten sà tràkigt ut nâr det bara âr massa text hela tiden, sà jag lâgger in tvà bilder fràn arkivet;



Nu ska jag gà och trâna, Ciao!
Har fôresten tagit bilder som jag lâgger ut nâr jag kommer hem!

Allmänt | |
Upp